Heeeeeela lägenheten

Detta är lite störigt... Ja viste precis vad de va ja skulle skriva här för ca fem min sedan... Men nu är de totalt bortblåst.. jaja.. shit happens??
Ja har iaf idag städat garderoben, de blev dock inte bra, men bättre.. Sedan ska ja ta mig i kragen o städa heeeeeeeeeeeeela lägenheten.. Den är inte så stor, en etta, 46:a, ^^ lagom stor till Annelie.  O när ja är klar me de så ska ja handla, sedan baka :) Tänkte baka sockerkaka, för att min pojk ska komma hit till helgen o stanna hos mig lääänge :D :D :D :D :D Ja ska ner till skåne på tors lr fre, så åker ja upp me bil på söndag. Hans bror kör oss ÄNDA till Borås. :) o ja vet att hans bror gillar sockerkaka, så ska fjäska lite me de till honom. HIhi. :)
Nä, nu blir de inget gjort.. måste städa, tvättade igår. Gudars va dutti ja känner mig.!! ^^

~Städa städa varje... onsdag?~ ^^

Kommentera här: