Utflykten

Tackarrr!
 
Ja. asså denna utflykt jag bävade för igår o även i morse.. I morse skrek min kropp nej till detta påhitt. Ont i magen, ont i huvudet, trött som attan o allt vad kroppen mer kunde hitta på utan att vara sjuk. Men jag begav mig till jobbet iaf. Under min lilla promenad mellan hemmet o skolan, sju minuter cirka, så hann det dugga, regna, snöa, hagla, regna o gå över i dugg igen... Skitdag, var det enda jag kunde tänka på... usch....
Sedan begav vi oss ut. Och... Det var faktiskt uppehåll hela dagen hela tiden! Det har vart en fantastisk dag! Inget regn, jo bara när vi stod o väntade på bussen dit, men när vi var där o lekte o grillade o hade skoj regnade det inte o inte heller när vi gick hem igen från stället vi var på. Vi gick cirka 4-5 km med våra elever som går i ettan upp till trean. F-klassarna fick åka buss tillbaka med några vuxna, men vi som gick hade det jätteroligt o trevligt! Glad för att jag gick o slapp missa det ^^ Så jag är supernöjd över dagen.
När jag kom hem fixade vi lite enkel middag o nu ska vi se klart på vår serie, GoT. Två avsnitt kvar. I morgon äre Påskfest på skolan, då är det äggrullning o annat skoj o så påskmat i matsalen. Yey :)
grillen är på!
Go o glá kexchoklá jag ^^
pinnbröndsgrillning!
min blev lite bränd... men gick att äta ändå =)
Utsikt ner till havet hela dagen <3
Vi gick över bäckar o åar. Härligt o höra hur vatten pårlar!
Middagen hemma. :P Midsommarmiddag ;)
~vinkevink~

Kommentera här: