Last week

Onödigt
 
Jag har börjat med en sak... egentligen slutat men börjat med att slutat med att.... ehm... tar om det där... Men jag har kommit fram till att jag skriver inget de dagar som inget händer... Har jag inget "vettigt" att skriva så skriver jag inte heller... O är jag på mindre skojigt humör så skriver jag inte heller... onödigt lixom....  Men i helgen var det en sådan helg där inget hände. Gjorde inte ett jota! Drack lite Mojitos på kvällarna bara, min nya grej. hehe. Men bara på helger!  himlans god drink det där....
Men idag då, jobbat på som vanligt. O bara för att jag o killen pratade om mina tider häromdagen om att jag inte jobbar så mkt så fick jag extratider denna veckan. Sista veckan innan semestern. Men nu tis-fre ska jag jobba 100%, jobbar bara 75% annars. Vill gå upp mer i tid, så jag är glad. Dock bara en vecka men bättre än inget. Så sista veckan tar jag i o spurtar! hehe... Idag har vi lekt lite i gympasalen, hinderbarana o följa John o inte nudda golv. Sedan var det en stor happening (för eleverna)! En lastbil med en kran o en såg kom för att ta ner ett träd som fallit... Det jag skrev lite om för ngn dag sedan. hehe. Alla barn stod som ljus med stora ögon o bara kollade på detta.
När jag kom hem stack vi o handlade lite inför utflykten på onsdag. Ska till... ehm... laho... nej.... en bit utanför Helsingborg... Landskrona! Till ngn park o kolla djur o leka på lekplatsen. Ska bli skoj, hoppas jag :P Kommer nog vara trött dock... Öppnar den dagen... Trött redan nu. hua.... På tal om trött... När klockan ringde i morse slog jag på min kille för att stänga av den.. haha. Han sa att jag kunde sluta slå för klockan stängs inte av om jag slår på honom... hihi.... Jag var trött... är fortfarande...
hittade en peng på vägen hem, så hoppas på lite tur nu =)
~off~

Kommentera här: