Bacon... gaaaaah

Önskar!
 
Just nu önskar jag att det var onsdagskväll. Men det önskar jag för att vi ska på utflykt i morgon... "Jah men vadå då!?" Undrar ni säkert då. Ja, men det är superkul med utflykter o man ska ha matsäck med sig osv. Men bara det att vädret är inte på vår sida i morgon. Ska kanske till o med snöa! Blåsa en massa såg jag nu oxå... urk... Ska gå en bra bit oxå. Aja. Vad är det värsta som kan hända....?  Men jag önskar iaf att det var igår. Eller att det var idag! Att dagen är klar :) Men det har bara som sagt med vädret att göra. Annars ska det bli jättekul.
Idag har vi pysslat på vår första påsklovsdag. Gjort kycklingar o målat fina krukor o annat. Även vart ute o lekt. Jag startade arbetsdagen med ett medarbetarsamtal. Gick väl relativt bra tycker jag. Men lönesamtalet (som jag tvingade in mig i, hon ville nog inte prata om det kändes det som) men det var jag lite sådär över... Jag har ingångslönen för en fritidsped har idag... O jag har jobbat tre år samt är lärare i bild o elevens val... Känns lite sådär... Så jag sa det att jag vill ha högre. Alla får en liten höjning, men jag vill ha lite mer... Jag ska inte ha ingångslönen för en fritidsped som börjar nu... som sagt. Tycker inte jag iaf... Men men. Vi får väl se.
Nu ska vi äta lite middag för att sedan se vidare på GoT-serien. Har oxå fixat med lunchen jag ska ha med mig i morgon. =) Sallad!! Älskar sallad :D
sallad! Jag har i allt det jag tycker om. ^^
mmmmm. bacon....
 
~chillar~

Kommentera här: