Tränat igen ^^

Dagen i bilder.
 
Medan jag skriver detta inlägg så småkollar jag på nya The Simpsons-serierna och Family Guy på sexan. Är lite småslö, men det är för att jag har precis haft ett litet pass Zumba :)  Tränade i en timma o sedan hoppade jag in i duschen. Känns rätt bra. =) Kul att jag äntligen hittat en träningsform jag gillar, OCH som inte krävs att man måste ta sig till ett annat ställe. Annars gillar jag även simning. Det är skönt. Men jag är kräsen, o lat... höhö. Men Zumba är superkul!
Idag har jag vart ute med barnen på jobbet mest hela dagen. Planerade lite i förmiddags bara men sedan ute hela dagen. Lekte tjuv o polis med tre killar. Killarna hade såna små cyklar o jagade mig, jag hade en kick... Det gick undan kan jag lova :) O kul var det. Så jag är lite småslö just nu... Ska se om jag orkar fixa lite morotsstavar om en stund o knapra på... orkar... var ordet ja... hehe.... :)
Började dagen med en rejäl frukost :)
Fick vänta med att gå till jobbet... en störtskur kom farandes!
Men sedan sprack det upp o var fint väder hela dagen <3
Snart står det Japanska körsbärsträdet i full blom
Zumba!!
Sprattelbyxorna på!
o spelet igång!
*dansa dansa dansa dansa dansa*
~glad~

Kommentera här: