I Kyrkan

Gudstjänst
 
Det var ju inte precis igår jag var i en kyrka o lyssnade på prästen o sjöng sånger osv... Sist var förra året i juni, då syrran gifte sig. Men idag vaknade killen o jag tidigt för att göra oss i ordning för att dra till Fleninge Kyrka o delta i Gudstjänsten. Men det var ju för att min Kära Farmor o min goa vän är där med sin kör. Kören blev ju ditbjudna av ngn i kyrkan. Men det var hur mys som helst. O vackert sjöng de oxå. Jätteglad för att jag kunde komma o se detta. Har vart verkligen skitväder, låg 80-90km/h på 110km/h-väg, reeegn regn regn regn. Vattenplaning var inget jag önskade. Men allt har gått massa bra. Men nu har mina goingar åkt tillbaka till Dalsland. Saknar dem redan, speciellt min goa farmor... Hon får komma o besöka mig en annan gång. Kan ta en helg. :) O Madde, min goaste goaste vän är absolut välkommen hit oxå! Vore hemskt kul o ha henne här =)
Lite bilder från Kyrkan!
Det är en fin kyrka. Lite liten men ljus o fin =)
~hejhej~

Kommentera här: