När du får oväntat besök! ;)

Jag har äntligen haft snickaren på besök!! Men han kom hit när ja inte va här, :/ Han undviker mig? nja, well o well.. Men vad är snickare för slags människor eg? Dom gör sin sak o sedan drar dom iväg utan att göra iordning efter sig.. Han skulle täta min dörr till balkongen, o fram för balkongen har ja typ.. ehm.. snören? som gardiner. Alltså de är små små snören som hänger o dinglar framför dörren. låter säkert knäppt, men de är fint. När ni ser de vet ni vad ja menar. Men iaf. I dessa gardiner, lr va de nu kallas, så har ja hängt en liten taggig stjärna till lampa där. Fint sådär. Men nu när ja kom hem i kväll så ser ja att snickaren har typ gjort ngt skumt på ngt vänster så ja ser knappt stjärnan.. De va så TRASSLIGT så den syntes inte!! Va i He...la fridens namn har har gjort?? hur lyckades han me de? Ja stod säkert en kvart o pillade upp strasslet. ååh, ja blir så trött.. Jaja. nu har han vart här iaf, o de är förhoppningsvis tätt nu.. annars jä.... jao.. (ja känner inte för att svära nu ikväll)

Jaja, nu är de nog dax för sängen iaf... Åter igen sova ensam.. :/ Man vill ju ha den värmen killen ger ju. iaf min kille. :) Han är varm o go. Så skönt o sticka mina iskalla fötter på hans varma varma ben. *S* Han gillar de inte, men de gör ja. o de är viktigast! *fniss* Men ja brukar sova me sockar här i lägenheten.. de är kallt på golven så mina fötter blir aldrig varma här. >_<

Jaja. God natt alla NattUgglor där ute!! ^^

~Zzzz~

Kommentera här: