Klubbad säl

Varför är de så att nästan alla morgnar, oavsett hur länge ja sovit, så känner ja mig som en klubbad säl. Ja är hur jäkla trött som hellst, ja får typ inte upp ögonen för att de är så tunga. O kroppen kommer inte igång heller.
Vi skulle tvätta idag ja o killen. Som vanligt gick han upp mkt tidigare än mig o ja kommer efterhasande sisådär tio minuter en kvart efter o är som ett spöke. Rör mig i slowmotion o ser helt drogad/död ut. Killen däremot är typ; "God morgon godmooorgon, hör fåglar sjunga glatt, godmorgon, godmoorgooon i kööööööör" O så kommer ja o kanske, om man har tur, gör ngt litet ljud för mig, "Humfmmhmm...Zzzz" JA FATTAR INTE. Varför är de så? Ja kan sova 13timmar, ja kan sova i 2 timmar. Resultatet på mig är de samma. Fattas ja ngt kanske? Järnbrist har ja ju, men de är sen gammalt. Får ju inte lämna blod ngn gång för att ja ligger under gränsen varje gång... *fnys*
Jaja, vad är en bal på slottet....?

Idag då.. Tja, idag är de åter igen en sorgedag. Ja ska åka tillbaka till Borås idag. USCH. Så kommer ja inte hit fören om två veckor. :/ De är lång tid. kommer va så jobbigt hela dagen..:( klumpar i halsen o grejer... men well o well. Thats my life. stress, klumpar o ångest.. Vardagsmat för Annelie nu... *suck*

Nu, tillbaka till att inte göra ngt.

~Bye~
1 fia:

skriven

Min goos då kraama om Tänker på dig massor massor bara så du vet..



Mahal Kita <333

Kommentera här: