Smoothie :D

Gott, gott gottigottgott.
 
När jag skriver detta inlägg så sitter jag i soffan lite halvseg o go efter ett pass Zumba. Är så himla roligt, ja, jag tjatar kanske om det men det är ju så roligt! Kanske någon gång då jag fått upp kondisen o stegen o kanske gått ner ett par ton (mjehehe) så kanske jag kan gå på ett riktigt zumbapass ngnstans. Tillsammans med andra. Kan kanske vara skoj. Någon som gjort det kanske o vill berätta?
Men idag har jag jobbat som vanligt. Haft elevens val med sju elever. Gjorde en collagebild. O sedan igår har jag gått i sparläge inför denna dagen. Vi skulle ha hemmadag med alla elever plus 19st nya elever. De nya eleverna som kom idag är dem som ska börja hos oss till hösten. Trodde det skulle bli kaos, men hela dagen har gått jättebra tycker jag. Många nya namn att lära sig, men det kommer jag lära mig fint. O sedan på eftermiddagen skulle vi egentligen städa efter fritids. Men en kollega hade ont i huvudet, en annan har en inflammation i armen o den tredje skulle på möte kl fyra... Så vi tog det en annan gång. Så jag trampade hem klockan fyra,
När jag kom hem så fick jag iväg till apoteket för att inhandla brustabletter till mamma.. slut hemma. o sedan mat när jag kom hem. =) O på tal om mat! Vi har ju börjat med min lilla diet nu ju. hihi. Mer nyttig mat, så det ska inte bli så svårt. Men i morse fick jag en smoothie gjord på fil, exotiska frukter o blåbär. Massa gott. :D Så längtar till nästa frukost. hihi. O på kvällen igår åt jag de första svenska jordgubbarna (första för mig) o så lite brie till. (o knäckebröd) så himla mumsigt!! Nu är jordgubbssäsongen här!! :D
Nu ska vi se på ngt... ngn film eller serie, vet ej. Kanske kan fjäska till mig en kaffe... få se om jag får. ^^ hej!
fikat igår =)
Frukosten idag =)
En liten prydnad jag satt upp idag. =)
~häjhäj~

Kommentera här: