Inget speciellt.

Minnen ^^
 
Ikväll har jag inget speciellt att skriva om... Tänkte innan idag att jag skulle träna lite zumba, för träningsvärken efter ridturen börjar ge med sig nu. Stel än men det hindrar inte mig. Men killen har tvn nu så det går inte. Kan be honom flytta men gör det inte. Låter han se sin serie. ^^
Istället tar jag det lugnt, druckit en Cappuccino o kollat runt på fejan. Hittade en gammal bild på mig när jag gick drillflickorna. haha. o sedan hittade jag en bild på min farfar .Då han jobbade på den gamla fabriken i vårt samhälle. Typ klassfoto fast i arbetslaget då. :P Personalfoto? Kul o se farfar. Han gick bort -06, Fuck cancer... Men mer ikväll då? smörja benen, så himla torra... o så lite på händerna. Inte lika torra, men det är föratt jag använder en mk bra handsalva. Luktar gott o fuktar bra. :P *tips* Till benen använder jag det jag lyckas nå för tillfället. höhö.... Inte så noga ;) Borde jag vara det?
mkt bra handkräm
surfar runt på nätet!
Underbart gott!
 
Nu ska jag gå o kolla på trams... dvs Svenska Hollywoodfruar :P Kul! O så ska jag kanske knapra på en morot tror jag... kanske... jag får se.  Ses i morgon!
 
~hejhej~

Kommentera här: