Finbesök

Grejat!
 
Det är få saker som jag verkligen blir nästan lycklig av när det gäller mat. Pannkaka är en sån, det älskar jag och så stuvade makaroner med köttbullar o ketchup. GUD så gott det är! Jag blir nästan salig när jag äter det. Hihi. Vi har det inte så ofta eftersom killen säger att han får ont i magen av det, men ibland går det bra med den maten. O igår sa han att vi kunde ha det! *lycka*  Så efter min tripp till Väla så lagade jag stuvade makaroner o stekte lite köttbullar. Gurka o rödlök är nästan ett måste till detta oxå. Åh så gott. Skulle nästan kunna leva på det!
Men idag har vi städat o grejat. Vi ska få besök sedan på eftermiddagen. Vi har nämlisch bjudit hem min kära vän o hennes man på mat. Vi bjuder på den enkla maträtten Tacos! ^^ Men det är ju massa gott så why not. ^^ Så vi har städat o fixat inför ikväll, plockat o försökt gjort fint. O nu står ett ljus med doftolja på tv-bänken o förgyller vår lägenhet med underbar doft ^^ Pricken över i:et.  Ska strax börja hacka grönsakerna så allt är klart när dem kommer. Ska bli massa trevligt. <3
Bilder från gårdagen! ^^
såg en skojig cykel på Väla igår... Vad är grejen med dessa breda däck??
Denna lilla sak följde med mig hem. =)
Skrubborste. Tänkte att den skulle vara bra. Men icke... gör mer ont. :/
Den underbara maten! <3
~tjolahopp~
1 Linda:

skriven

god maat:D

Svar: Inte mkt som slår det ;D hihi
Eilenna

Kommentera här: