Motivation!

Redig!
 
Ja, detta med motivation... Man får ju tvinga sig in i saker o när man väl är inne i det man gör så går det ju rätt bra.. Men att tänka så hjälper inte att börja... heh. Men men. Igår fann jag lite motivation till att göra nytta. För några veckor sedan var jag o en vän på Ikea, där köpte jag en burk med trälasyr o så några penlsar. Tänkte då att jag skulle fixa trallen på balkongen. Den såg fördjävlig ut, rent sagt... Hemsk. Flagnad färg o ni vet sådär... slitet.  Men sedan fick burken stå i skåpet o damma... Men igår tog jag mig i kragen, på nationaldagen o allt... Då satte jag mig med en burk colacola o penseln i högsta hugg. Satt kanske två timmar, men blev inte klar. Bakade en kaka samtidigt o diskade mellan varven. Att sitta ner hela tiden i skräddare gör ju så att benen domnar bort efter ett tag. Men jag tog mkt av trallen igår kväll, sedan tog jag ledigt.. I morse var det första jag gjorde lite frukost o kaffe sedan satte jag mig o gjorde klart resten. Blev hur bra som helst! Apnöjd. Men sedan var ju motivationen inte slut där! Nej då, jag fixade mig lite o sedan drog jag iväg o tvättade bilen! HA! Jajamensan! Balkongen fin o bilen är fin ^^ *nöjd* Har ätit lite rester av pizzan från igår o nu ska jag sätta igång med lite städ här hemma. Byta sängkläder o damma lite. Har inte så mkt att plocka med, så städet går nog fort idag. Så dags att sätta igång innan jag förslappar mig helt!  Här kommer bilder från igår o idag! O kanske lite från fredagen oxå.... Mkt på en gång...
Står för många frestelser på jobbet, då jag bara äter mumsmums en dag i veckan. Men jag klarar det fint. Tar aldrig ngt. :)
Lite bildplanering... sista. På måndag utser jag en vinnare i en tävling vi haft i bilden med mina treor.
Barnen har fått rösta på varandras.
Killen lagade en annorlunda middag. Kräftjox kallas det. hehe. O så stekt chiabatta i olivolja. muuums
se så vacker trall vi haft.... *hua*
Helt slitet o jobbigt....
Men jag försöker göra det bättre. =)
Mina tre vänner igår kväll
Ingen liten balkong vi har... Men här stoppade jag igår. Orkade inte mer.
Mina tre vänner i morse... Kaffe o trälasyr med pensel ;)
Äntligen klar!
Tvättade bilen o sedan för att åktorka den så åkte jag upp till Mölle, en utsiktsplats där. Underbart vackert där uppe :)
Älskar havet
Ren o fin bil =)
<3
O nu står den o vilar o gottar sig i solen på sin parkering ^^
Shiny ^^
Nu till städet här hemma. Ska börja med sängkläderna, ta av dem o sedan damma.. Sedan bädda. ^^
 
~söndagshej~

Kommentera här: