Last week

Sista tisdagen!
 
När jag vaknade i morse kände jag att idag skulle det bli en tung dag... Kändes som att jag inte sovit alls inatt men det har jag, var supertrött när jag vaknade. Sedan kommer jag upp o känner mig som ett överkört troll. Men min underbara pojkvän tar ju hand om mig. Han hade redan satt på kaffet till mig o stod o gjorde min smoothie. Tack ^^ Men allt det andra kändes bara tungt. Skitväder o blåst.... blåst! Jag kan ta regn, men blåst!? Uuuusch,... Detta väder trycker ner mig helt o hållet. Blir nästan ledsen i detta väder. Jag är beroende av fint väder...
Men jag kämpade mig igenom dagen ändå. O det har inte vart en svår dag, inte alls. Men som sagt, vädret.. Men jag hade elevens val som vanligt, sista gången för denna termin o för mina elever. Hade tryckteknik. Så vi tryckte på tyger. Uppskattat av barnen. =)  Sedan på fritids hade vi filmmys med popcorn. Alla barnen satt o kollade på film i ett klassrum. Tysta o snälla som små ljus. Vi var 40st elever... Så jag är impad. =)
När jag kom hem åt vi lite middag, åt inte så mkt för känns som att jag har en sten i magen... skumt, så jag har bara tagit det lugnt hemma. Skulle dansa Zumba, men pallade. Fick lite tånaglar målade istället av killen =) Han är snäll han som gör allt detta för mig. hihi ^^ Inte alla tjejer som får sina naglar målade av sina pojkvänner.
Nu sitter jag här i soffan med filt o killens tjocka tröja o ska bara se på tv. Ska upp tidigt i morgon igen. Ska till Helsingborg på morgonen. Ska lämna blod! :D Klockan nio i Blodgiveriet! Sedan ska vi lämna tillbaka ett hemmabiosystem vi köpte på Siba.. Det var som om ljud kunde fisa.... Så kasst var det. Men nu ska det tillbaka iaf. Klarar oss bra på det gamla jag har... som är eg. till en dator. haha. Funkar asbra. ^^
Textilfärger =)
Lila idag ^^
~off~

Kommentera här: