Ihopplock av helgen

Lite bilder på det o det o det o det :P
 
Har ju som sagt vart en händelserik helg. Har knappt haft tid att ringa killen min, men jag klämde in några samtal där det var en lucka :P Annars har det gått i ett.
Tänkte inte skriva så mkt här utan mer under bilderna... Så ja... Här kommer helgens bilder. :P (för mig var det ju en långhelg, ons-sönd)
Lite student på onsdagen. Lillkusinen gick ur gymnasiet. (inte så liten längre)
Sedan hem o dagen efter tog jag o mamma oss en sväng till kyrkogården o kollade läget. Så himla fint nu när allt är så grönt o fint.
Bakade en glasstårta, nej, två st faktiskt. Sedan klippte vi gräset.
Därefter drog vi en snabbis bort till paradiset. Sommarstugan vid Vänern. Äääälskar att vara där.
På fredagen drog vi till Gbg o mumsade på restaurang för att sedan gå på Foo Fighters konsert. Himla bra! Dock bröd ju Dave Grohl benet, men han spelade klart hela showen! Otroligt. =)
Här ligger han på båren strax efter att han föll av scenen
Sedan åkte vi hem till syster o hennes man för att sova över där. Köra 15mil hem efter en konsertkväll var ingen hit. Men då fick man småmysa med min lilla systerson! <3
När vi kom hem hade pappa fått ett trevligt brev :D
Läggdags på lördagskvällen då.... Jag hade lite svårt att sova tack vare denna skiten. Satt så fint mellan spröjsen o fönstret o glodde på mig... USCH. Ogillar spindlar...
redigt creepy var den oxå... o_O
Sedan hittade pappa en liten blåmesunge på marken. Han bar upp den o satte den på en gren =) Där kom mamman o pappan o matade den lite då o då
O nästan hela tiden denna helg har jag myst med min lilla going. Varje stund jag var hemma o inne så var det Zelda som gällde för mig =) Min älskling. ^^ <3
Sjösatte pappas båt oxå på söndagen innan jag drog ner till Skåne. Så första båtturen är gjord för iår =)
Öppna Vänern!
Nu ska jag göra mig i ordning för att lägga mig.
Upp tidigt i morgon. O så väntar jag samtal från Facket.... dem ska ringa mig o vi behöver träffas... känns skumt detta med vissa saker, så behöver reda ut saker o ting. :)
Men nu sängen. lång dag i morgon....
 
~Godnatt~

Kommentera här: