Full rulle

Trött...
 
Igår var det full fart. Varav jag inte hann/orkade skriva här =)
Men jag steg upp tidigt för att göra mig klart för att åka o lämna blod i Helsingborg =)  Är alltid nervös dessa dagar. Vet inte riktigt om det beror på att jag ska lämna blod eller för att jag ogillar att köra i städer... hmm. en kombo kanske.  Men allt gick iaf jättebra. Hade jättebra blodvärde o så fick jag en vit handduk denna gången. haha.
Sedan åkte vi o lämnade tillbaka hemmabiosystemet. kasst ljud. Så jag får vänta på ett bra ljud.
Annars var dagen som en vanlig dag. Jobbade o pysslade med eleverna. En elev gav mig smycken. Mycket vackra. Tog på mig dem med en gång. ^^ Tränade zumba igår oxå. Var helt slut, kan ju bero på blodförlusten... mjehehe....
Men idag då? Mnja. Inte så mkt har hänt. När jag kom hem kollade jag bland alla tygbitarna jag har som kallas kläder om det fanns ngt att ha på sig på en skolavslutning... Svårt det där... Men det fick bli ett vitt linne med en blå/turkos kofta o så ska jag ha det halsbandet jag fick i födelsedagspresent. Ett i silver o små ringar med små turkosa detaljer i. Kanske kan passa. Ett par ljusa jeans o mina vita ballerinaskor med silvriga prickar på. Kan det kanske funka? Det får det göra... Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig o mumsa äpple... ^^
*hjälper så gott jag kan* ^^
Min fina ring jag fick av en elev
o ett halsband =)
Gårdagens middag
Tur man har lite hållhake på sig själv.. Bjuds ofta på godsaker i lärarrummet på mitt jobb =)
Dagens middag =)
~tjipp~

Kommentera här: