Dance dance dance!

Måndag o ny vecka!
 
Denna veckan kommer gå fort har jag en känsla av... Måndag idag o den är redan slut. Jag har jobbat o när jag kom hem lagade vi mat tillsammans o efter det har jag dansat Zumba! Älskar Zumba ^^ Så himla skoj o det skriver jag varje gång. hihi. Men idag är enda dagen denna vecka jag hinner dansa... kanske lite i morgon kväll, kanske. Beror på. Men sedan på onsdag drar jag uppåt igen. Ska på student i göteborg o sedan på fredag ska jag till göteborg igen på Konsert! Kan skriva mer om den sedan ;)  Så jag drar uppåt resten av veckan. Åker hem till Dalsland mellan dagarna oxå. Så ner till skåne igen på söndag.
I morgon ska jag kanske träffa mina två vänner igen. Tänkte ta en promenad o kanske en bit glass... vet ej. men hoppas på att det blir en liten träff. =)  Men nu ska jag sätta mig o skriva ett mail till söstra mi oxå. Vi har mailkontakt (o telefonkontakt o alla annan kontakt man kan ha, men mail är lite skoj) Skriver så långa mail dock. hehe.... =)   Men lite bilder på min Zumbadans, hur det går o sedan ngn bild på vår fina trall på balkongen ^^ hihi
Fin trall ^^ Byta möbler bara...
Kyckling i Tikka masala ^^ mmmmums
På danspasset brände jag 855 kalorier. Tror det är bra... :)
Hade 91% rätt teknik i steg o rörelser o sånt. :P
Suddig bild, men tränade i 1h8min :)
~hej~

Kommentera här: