1/6 (?)

Ny vecka!
 
Då startar vi en ny vecka då. Har redan startat den iofs, måndagskväll nu ju. Men ja. Helgen var ok. Var på Väla o kollade lite, men undvek Pink Party hårt. Några artister skulle komma o 700miljoners miljarder människor oxå. Så nej.. Palla... Annars har vi inte gjort ngt denna helg... Städat lite kanske iofs. Jag satt på balkogen med regnkläder från topp till tå i solskenet o borstade bort gröna alger eller nått från trallen o balkongräcket...Så lite duktig var jag. Ska lacka det till helgen tänkte jag. Ser hemskt slitet ut, så för att det inte ska bli värre så måste jag lacka det... Hoppas jag stoppar "föråldrandet" i trallen. ^^ Har inte heller fotat ngt spec heller... en groda på vift, en brun grej på sniskan o kajor på trä... typ... Ska visa.
Packade upp mitt gamla PSP o testade det lite. Lite kul men nja... jag vet inte. Jag bara dog så stände av det. hehe.... kass förlorare då det gäller tvspel, men sällskapsspel är en annan sak.
Iaf, idag har min jobbdag vart helt ok. Vi har vart ute o lekt o gottat oss i solen, bakom staket o väggar så att blåsten inte la sin kalla hand på oss. Så himla kallt o det ska vara första juni idag... jeez... Vädergudar kom igen nu! Sommar nu o då ska det kännas oxå, tycker jag. Så nu ska jag kura ner mig i soffan under en filt o kanske smutta lite te eller kaffe latte o kolla på en film eller serie... Som ni märker så är det inget planerat här. hehe....
Grodan som smet...
Bruna grejen på sniskan
Megaman på PSP
Dessa två hjälpte mig o kolla barnen =) Mkt hjälpsamma ^^
~tja~

Kommentera här: