Plötsligt händer det!

Måndag...
 
Brukar inte skriva speciellt roliga saker på måndagar... Kan ju bero på att det händer inte speciellt roliga saker på en måndag.. Men men. Plötsligt händer det! men inte idag heller... hehe...
Men jag har jobbat som vanligt. Planering på morgonen o sedan fritids för hela slanten resten av dagen. Idag var det oxå månadsutflykt. Det betyder att hela avdelningen går på utflykt tillsammans. Blir en herrans massa mackor att smöra. Men fick hjälp av min kära kollega ^^  Sedan begav vi oss ut o hade det supertrevligt i solen! Dock blåste det en del men det gick bra. Sedan efter stängningen så gick vi till ica o handlade mjölk. den tog nästan slut redan ikväll. älskar mjölk. ^^ O så lagade vi mat, en maträtt jag inte haft på jättelänge o jag blev helt salig när jag mumsade middagen! Stuvade makaroner med korv o broccoli. Men stuvade makaroner var ju länge sedan!! Gudagott!  I morgon kanske man ska ha fultröjan på sig.. iaf med sig. Ska ha tryckteknik på elevens val. ska trycka med textilfärg på tyger, så kan bli kladdigt... hmm. får fnula på det där... Men nu ska jag koncentrera mig på halv åtta hos mig... småtittar samtidigt som jag skriver här o då blir det fel hela tiden... suddar hela tiden... hehe.... :P
blåsa såpbubblor på skolgården efter utflykten =)
*Gudagott*
~tjenis~

Kommentera här: