Min matdag... typ

Matdag
 
Detta inlägg kommer mest handla om mat tror jag... Har nästan bara fotat mat idag så.... haha. Aja. Men vi har gjort andra saker oxå. Vi drog till Väla rätt tidigt i morse för att kolla lite saker. Men kollade inte några kläder idag. Skulle kolla skor, men hittade som vanligt inga. Tyvärr. Får gå med benhinneinflammation hela tiden istället... Bah. Varffffför måste alla skor vara så skrikiga i alla olika färger o så blingbling på?! Finns det inga diskreta löparskor lr promenadskor?! Men tydligen inte. Så bättre lycka för mig nästa gång.. Sedan kollade vi vidare efter ett tv-spel. Till mig. JA!! SPEL TILL MIG!! Men inte ett vanligt spel, utan jag blev så kär i spelet jag lånade av min kompis så jag köpte ett själv idag :P Zumba :D Fast jag köpte mitt till mitt Wii. Ps3 fanns inte. Men det går ju bra ändå. Testade det lite snabbt ikväll o blev varm som tusan, så jag är massa nöjd :D Efter Väla var det lunch hemma för att sedan dra ut igen. Till Lager 157. JAG skulle se om JAG kunde hitta ngt till MIG, men jag gick därifrån tomhänt o killen kom ut med en stor kasse med jeans, t-shirts o tröjor... bah.... orättvist.... Så mer denna dag har vi kanske inte gjort... Inte vad jag minns iaf... Har duschat precis nyss så ska se ett serieavsnitt nu med killen så avslutar här o så lägger upp bilderna på matdagen.... :P
Frukost =)
Lunch
Middag
Detta ska jag spela massor!!
O nu dipp ^^
~adjövecka16~

Kommentera här: