Gäsp!

Trött..
 
Just nu händer det inte speciellt mkt här. Jag jobbar o jag umgås lite med min vän o så äter jag o sover... Tränar Zumba ibland. Går lite långsamt nu kanske. =) Så inläggen här kanske inte är utav bästa kvalité. hehe.
Men idag har jag haft elevens val o där målade vi med vattenfärger o sedan strödde på salt. Blev fina bilder. Sedan var det fritids för hela slanten. Då var vi ute i den strålande solen, men det blåste svinigt kalla vindar idag. usch... Sedan har vi sagt hejdå till en av våra elever... Hon gjorde sista dagen hos oss idag.. Sorgligt.. Så himla go unge... *saknar* Men vi tog ett foto på oss på fritids till henne o så fotade mamman oss i personalen. Minnen =)
När jag kom hem blev det lite middag o nu är det slappa i soffan resten av dagen... Skulle kunna träna lite, men är så himla trött så jag orkar inte. Känns som att jag ska somna när som helst nu... Why...?
De enda bilderna jag har för dagen är min frukost o middag... haha...
~somnar~

Kommentera här: