Bra dag!

TGIF
 
Äntligen helg. Fast denna veckan har iofs inte vart så lång, men ändå. Äntligen helg!
Jag startade dagen med att vara med mina tvåor som vanligt på fredagar. Idag hade vi gympa, men inte vanlig gympa. Utan vi gick till ett ställe där det är en hinderbana. Barnen älskade det! hihi. Lite ballt. Klättra, springa, krypa, hänga osv osv osv. Sedan gick vi tillbaka till skolan o jag förberedde mig för lite bild med mina treor. Gick superbra idag o mkt nöjd över lektionen. Var en bra dag idag vill jag säga!
När jag kom hem lagade vi mat tillsammans, hamburgare med pommes, så det var ju inget direkt avancerat. höhö. Skulle egentligen på AW idag, men jag orkar inte känner jag. Ska ut i morgon, hem till en kompis o träffa folk. Så då vill man ju vara alert. Så idag stannade jag hemma o spenderar min fredagskväll tillsammans med min pojkvän. :) Ska inte göra ngt spec, se ngn serie kanske. I morgon blir det Väla en snabbis. Fixa kort till mamma o pappa o skriva ut en fin bild till dem, fixa en sodastream-patron oxå o så ska man ju självklart kolla lite i affärerna.... Killen gillar det inte, men han kanske inte ens vill med, det bestämmer han... Kan själv ;)
Men nu ska jag ta fredagsmys o slappa. ^^
~myser~

Kommentera här: