Bilder!!

Lördag redan...
 
I fredags var det en dag med full rulle. :P  Jobbade. O dagen var inte som en vanlig fredag. Egentligen ska jag vara med tvåorna o det var jag, men bara en pyttetsund. Läraren i ettan behövde mig så fick vara där inne en stund. Skulle hjälpa till med att hålla koll på barnen då vi skulle gå o se en liten japans dockteater... I en buss..... GUD så trångt! O den som är rädd i trånga utrymmen hade inte klarat det där. Mörkt o många barn som sitter tätt! Men det gick bra iaf. Sedan fick jag ta min kollegas bildtreor, hon gick o blev sjuk så jag fick hoppa in. gick bra det med, men treorna blev lite förvånade när jag stod där inne istället för min kollega :P. Slutade tidigt o fick gå hem två. När jag kom hem gjorde vi inget speciellt. Cyklade o handlade lite o sedan fickade lite lunch o kollade på Heroes. Kvällen bjöd på Inflyttningsfest hos en annan kollega. Många kom o vi käkade Thai-gryta, hemlagad. Himlans god. Mycket trevlig kväll vill jag säga =) O det gör jag, mkt trevlig kväll ^^  Lördagen idag då. Vi drog iväg relativt tidigt o åkte upp till Mölle för att promenera bort till en liten sjö där det skulle vara mkt groddjur. Men icke... Inte ett liv. förutom fåglar då. Trist, men vi fick en mkt fin promenad, o lång! Haha. Min stegmätare visade 9k steg. Nu har jag kommit upp över 10k. Men synd att vi inte såg några grodor o paddor... Älskar sådana djur ju... Men när vi kom hem kopplade vi in playstationet ute i vardagsrummet. Jag har fått låna min kära väns Zumba! O gud så roligt det var! Svårt o jobbigt, men himlans kul! Så ska till väla i morgon så då ska vi kolla lite om det finns där. Ett gammalt spel så svårt o hitta kanske... Hoppas det finns... :) Blev helt slut efter ett pass. hihi.
Sedan duschade jag o vi lagade mat o nu sitter jag i soffan... trött o seg o mätt... :) Mycket bra dag idag! :D
Här kommer torsdagens ansiktsmask, fredagens dag i bilder o lite lördag... :)
Detta var det enda man fick fota... lr nått. Man fick inte fota inne i bussen... :(
Dags bildlektion
Knasiga typer det finns i bildsalen...
fredagens lunch :D
iväg på fest!
Mölle Mosse
Dagens lunch
Dagens middag :)
Nu väntar jag på att killen ska komma hem igen så vi kan se några Heroesavsnitt. =)
 
~vinkevink~

Kommentera här: