mitt liv

De känns lite jobbigt.
De känns som att ja är på G in i en depp-period.. igen. De är inte mkt som händer i mitt liv just nu. dagarna bara går förbi o inget blir direkt gjort. inte för att ja har saker som måste bli gjorda dock, lr jo, ja har en tenta ja måste fixa. men ja känner ingen ork lr lust till de. Ja vill att de ska hända mer saker. Nu de senaste har ja bara suttit på min röv o glott på tv till ja ska lägga mig.. Ja ser hur alla mina vänner o vänners vänner gör saker, de är på fester, åker utomlands, träffas o umgås, spelar spel med varandra, är ute. Ja, alla andra gör roliga saker! Vad gör ja? ne, inget. Ja känner ingen här nere som ja är nu. ja har typ inga vänner kvar. ja har iaf inga vänner som ja umgås med. de finns några pärlor, men dom bor långt bort o ja träffar dom typ en gång om året känns de som. Mitt liv suger apröv just nu. iaf är de så ja känner. eftersom de inte händer ngt. Ja blir typ avis på mina vänner när ja ser va de har gjort lr vad de ska göra osv. Ibland känner ja att ja inte ens vill veta av deras lycka, att de är glada. Ja vill inte veta de eftersom ja sj är i ett hål nu. Ja vill inte veta! ja har aldrig pengar över till ngt skoj, de är jobbigt o gå o handla mat till o me för att pengarna försvinner o ja vet att de är bra att ja handlar mat för de iaf, men ja kan ju aldrig köpa ngt till mig sj, eller ja kan inte gå på bio, ja kan inte åka utomlands lr nått. Ja blir skitdeppad av min sitts..
En annan sak som gör mid deppad oxå är att ja har försökt att ta kontakt me en gammal kompis, men ja får inget gensvar what so ever. så ja ger upp de nu. ja tycler massa om den personen, men ja orkar inte.
Ja orkar inte...
De känns som att ja går sönder ngn stans i mig... me tanke på att ja har magproblem, njursten, inflammation i magmunnen (lr va de nu heter) så mkt o ofta halsbränna så att de blir irriterat i matstrupen o ja.. ja kan hålla på länge till.. men ja orkar inte.. ja orkar inte bry mig mer.

Ibland känner ja bara att ja vill inte stiga upp när ja ligger i sängen.. för vad är de för mening me de? de kommer inte hända ngt ändå. ja kommer inte göra ngt speciellt ändå. o de ja gör spelar ju ingen roll heller. ingen mening med det. Fast ligger ja i sängen länge så får ja mer ont i kroppen o huvudet väger 8 ton lr nått. så de kan ja inte göra heller. så de är bara till att gå upp o sätta sig i soffan o glo tv istället... Ja känner absolut ingen mening med mitt liv.. Nej, ja kommer inte begå självmord! de är ja för feg för o de är fegt att begå de. men ja kan ju inte ljuga om att ja inte haft tanken. Alla har väl haft den tanken att de skulle va skönare att bara få lämna detta jordeliv. Att slippa allt som känns jobbigt. Men ja tycker om mina nära för mkt för att lämna dom. Så ja kommer allt att kämpa på me att dra andetag. Men som sagt: ja känner ingen mening me mitt liv just nu. Ja vet inte va ja vill göra, ja vet inte hur ja vill ha de osv. Ja har knuten i halsen o magen hela tiden o minsta lilla kan få mig helt ur spår.. ja bara önskar att de fanns ngt man kunde göra åt de.. de finns... men ja vet inte vad.. ja försöker få de bättre, men de står stilla ändå. ja kommer inte upp ur mitt hål. ja har fastnat... ja vet inte, men ja kanske behöver hjälp... Ja behöver kanske hjälp.... .... .... .... ...

~hjälp~

Kommentera här: