Nöjd nöjd nöjd!

Söndagsgöra!
 
Idag har vi haft o göra vill jag säga! Vi startade dagen med att göra oss klara för att dra bort till Höganäs Outlet. Skulle kolla lite om det fanns regnkläder där. Lager 157 vet jag inte har det jag söker men vi hittade ett hus som det var ett högt stängsel med stängselportar o grejer... Kändes olagligt att köra in där. haha. Men det stod på huset med stor gul banderoll att det var en outlet, billiga kläder osv. Så vi körde in. Så nu var vi innan för det kriminella stängslet... mjehehe... Men när vi kom in i huset så var det en massa kläder där inne, i en liten lokal dock... Men en massa fina kläder o träningskläder. O regnkläder! Hittade en assnygg röd regnjacka som var lång, gillade den skarp för jag såg smal ut i den. hehe.... Men jag hittade en annan kortare mörkblå som jag köpte. Den kan jag ha alltid, o så var den snygg =) O BILLIG!! Kostade eg. 1750kr men i outleten kostade den 700kr! ett Kap! (o ja, jag har kollat upp den på nätet o den ligger runt 1700-1900kr...)  *glad*  Sedan åkte vi vidare o kollade lite i andra affärer. Sedan hem för att göra våfflor för att få snabb energi (som sedan föll som en fura) Vi skulle nämligen ändra om här i lägenheten.
Jag startade med att tvätta fönstren med en supermaskin! Asbra grej. Kercher (stavning?) fönstertvätt. Suger upp vattnet när man skrapar på fönstret efter tvätten. SUPER! Skaffa ni som inte har! :D mjehe.  Sedan möblerade vi om hela lägenheten. Helt annorlunda här nu o supernajs. =) Jag är nöjd. Började vid tolv o klara nu... halv tio... hehe. Så nu ska vi bara slappa i soffan o bara sjunka in i "den nya lägenheten" ^^  Ska ta en glass oxå! Så ha en bra söndagskväll/natt!
Middag!
Supermaskinen!
 
~Tv-o-glass~

Kommentera här: