Helg!

Kortvecka
 
Så, då var denna arbetsvecka klar. O det är bara onsdag. mjehehe. Najs att det är en röd dag i morgon o klämdag på fredag, så jag har tagit ledigt. Så i morgon är det jag som ligger snyggt o prydligt på E6:an med min svarta pärla. Upp mot Dalsland o hem till mamma o pappa. Ska bli skönt o komma hem o träffa dem. Dock ska inte killen min med denna gången. Så får åka ensam upp... Trist, men han klarar sig nog här ensam. Det har han gjort innan ;) 
Idag har jag jobbat som vanligt. Började iofs två timmar tidigare idag eftersom vi skulle ha stormöte om en sak, så jag kom en timma innan det mötet så jag o mina kollegor hann prata lite om detta innan vi gick dit. Men annars har det vart en normal dag. När jag kom hem drog vi o småhandlade o sedan hem o lagade lite mat. Efter maten tog jag ett dansvarv med Zumba! Älskar Zumba, skitkul! Så dansade i en timma o brände ca 740kalorier. Tror det är bra. Känns bra iaf. =) Men måste köpa inneskor till detta, får så ont i fötterna i bara strumpor, o utan strumpor är rena döden.. Usch så ont det gör... Så ett par lätta inneskor o kanske ngn matta för att skydda golvet. Sedan kan jag köra på igen. :) kör på utan skor oxå, men känns kanske bättre med skor... Kanske kan hitta ett par i Trollhättan på fre? o ett par som jag kan ha ute.. kanske. Jag o mamma ska åka dit o kolla läget. =) En jag o mamma-dag :D  Så nu ska jag kolla Simpsons o sedan packa. ^^  
Ha en fin helg om vi inte hörs! (ha en iaf oavsett om vi hörs lr inte!) ^^
 
~trevlighelg~

Kommentera här: