Färger o natur

Planer...
 
Då var det så att jag har tagit helg nu. Skönt. Vart en lång vecka som har gått snabbt... hehe. Så just nu sitter jag i soffan med killens jacka o mina tofflor på mig. Fryser lite samt är jättetrött... Skulle kunna somna om jag la mig ner o blundade. Kan bero på att jag tog ut all min energi i morse för att hålla mig varm. Vi hade utflykt på morgonen med hela avdelningen. Vi gick ner till stranden o lekte. Men det var så himlans satans kallt o jag var ju inte vinterklädd... Sedan frös jag hela dagen efter det så... ja, min energi gick till att hålla mig någorlunda varm så jag skulle överleva.... (aaaaah, jag överdriver en hel del nu...)  
När vi kom tillbaka från utflykten pusslade vi lite för att jag sedan gick o tog rast innan jag skulle ha mina elever i bild. O bilden gick bra tycker jag. Färgade sina lerfigurer o målade fritt. Har en gång kvar i bild... har ingen aning om vad jag ska göra den gången.... Sista gången med mina treor.... what to do?
Men nu ska jag iaf dricka en Latte Macchiato caramel o njuta!
 
~fredag~

Kommentera här: