Dejt with the girls :)

Äntligen fredag!
 
Fredagskväll just nu i skrivades stund... Är så trött så jag går av snart.. Vart en mkt lång vecka med massor att göra så skönt med helg nu! Har inga planer för helgen direkt, ska skriva ut bilder på Väla bara, thats it.
Var på en kvällsdejt med mina vänner igen. Älskar att sitta med dem o bara ta en fika o prata strunt o annat. Underbar avslappning. Vi tre tjejer har inte suttit ner o pratat nu på ett tag så det var skönt o roligt att vi kom ut ikväll =) Dock var det ingen långkörare, men det behövs ju inte heller. Ibland räcker det med att man bara sitter en liten stund o pratar. Kanske tar en promenad tillsammans i helgen oxå. Inget bestämt utan tar ngn en promenix så kan man höra av sig till ngn av dem så hänger dem på =) O sedan hem till sitt igen efter det. Skönt att veta vart man har sina vänner. 
Men just nu sitter jag mest o väntar på att killens avsnitt av 24 ska ta slut så vi kan gå in o lägga oss. Så himla trött men vill inte lägga mig ensam. ^^ Ibland är det mys att lägga sig samtidigt juh. Småglo tv innan man smygsover. :P Halva tiden kvar ca på serien så ska greja lite så jag inte somnar på soffan. Men godnatt alla ni där ute =)
Bilder från i lördags kommer här.. Har inga bilder från idag så det får bli dem... En bild på vår Tacosdejt tillsammans med min vän o hennes man. ^^
~smygsover~

Kommentera här: