Dalsland <3

Såja, vardagen igen!
 
Så nu är jag i Skåneland o sitter bredvid killen min i soffan ^^ Resan ner gick jättebra. Regnade lite men inget jobbigt. Tjockt med traffik upp men inte ner. ^^ Det gillas.
Min helg har vart fyllt med grejer att göra.  Det startade redan när jag kom hem! Då drog pappa med mig ut på en promenad. Han sa att vi skulle ta en liten snabb promenad. "En liten en bara". Den lilla promenaden innefattade asfaltväg, grusväg, stigar i skogen, in bland träd, snår o annat, dränka skorna i djupa mossor, hoppa över älgbajshögar till tusen, våtmarker klev vi över oxå, klättrade lite i berg o hoppade över djupa lergropar o annat... Denna promenad, denna lilla promenad, tog 1.5h o jag var helt slut! Men det var roligt, men superjobbigt. Fredagen åkte jag o mor o handlade i Trollhättan. Jag hittade ett par promenadskor i Gore-Tex, skitbra, sedan fick jag nya sulor, formade efter mig!! Fick gjuta av fötterna... typ... Fotade dem i olika possitioner o sedan fick jag nya inlägg. Superbra!! O sedan hittade jag även ett par fula billiga som få nya inneskor jag ska ha till min Zumbadans =) Där skiter jag i hur skon ser ut, bara jag har en sko... Fick dem för 175kr eftersom jag skulle ha ett par skitskor. haha. Superbra!! Sedan kom min systerson med föräldrar på kvällen o vi satt o umgicks. Lördagen rensade vi i skjulet. Kastade möbler o annan bröte. Hittade gamla gamla leksaker o gosedjur man hade som liten. Nostalgikick :D Sparade lite men resten hivas... Går inte att spara. Så gammalt o slitet... *snyft* men som sagt... lite sparat =) O söndagen gick åt till att försöka spola tillbaka tiden, men i vanlig ordning gick inte det, så fick dra mig nedåt landet till pojkvännen o jobbet. Saknade killen min. ^^  Så nu sitter jag här... ska hoppa in i duschen nu tänkte jag o göra mig klar för kvällen... Seg.
Men här kommer lite bilder från helgen... långt ifrån alla, men alla vill jag inte visa offentlgt. ;) Min systerson ju ;D
Någonstans i en Dalsländs skog. Pappas skog, men jag hade ingen aning om vart jag var, mer än i pappas skog då... haha
Sedan en promenad med min lilla pärla Zelda <3
Skönt att sitta o spana...
Här, baksidan av huset, där var det varm o skönt i fredags, på eftermimddagen.
Jag o mamma testade bowling på wii. Roligt, o Vi testade även Zumba, lr mamma testade. Hon tyckte det var skoj, men detta ska man göra ensam... haha. Syrran o hennes man testade oxå, gick hem där med. hah!
lördagen o söndagen gick jag i raggsockar... Japp, det var kyligt...
Söndagen myste jag lite extra med hjärtat
Sedan körde jag ner mot det mörka, från det ljusa... heh
 
Nu kommer bilder från Kameran... de första var från telen...
lite vår hemma oxå
O Zelda dricker! <3 <3 <3
 
~hejhopp~

Kommentera här: