Games of thrones!

Sex, sprit, mat o våld...
 
Idag har det vart en storstädardag. Dammat, dammsugit, skurat golv, skurat badrum, diskat i omgångar, bäddat rent, duschat, tvättat kläder o andra tyger, tumlat tvätten, vikt ihop tvätten o in med dem i garderoben, tvättat spisen, bakom den oxå o så har vi handlat o lagat mat oxå såklart. Verkligen haft att göra idag, men nu är det klart o vi har ätit middag. Så nu ska vi sätta oss ner i soffan för att kolla lite på slaskig mat, sprit, sex o våld. Dvs lite Games of thrones, det är ju vad den serien går ut på. Iaf i säsong ett. Har sett fyra avsnitt av den serien o det handlar bara om mat, sex o våld. Nakna kvinnor överallt o sliskiga män... hoppas den blir bättre snart.... =)
Igår hade vi det lite mys. Earth Hour var igår, så vi släckte ner allt o tände ljus o spelade kort tillsammans. Hur mys som helst. Sedan kollade vi vidare på serien o jag fick magont som hette duga.. Mådde så illa. Hade druckigt cider innan så kan kanske vara det. Bara det att jag dricker cider hemma hos mina vänner, så vettefan vad som hände. Mådde skitilla o trodde jag fick springa... jobbigt. O idag har jag känt mig överkörd tack vare det, men det är bättre iaf. Så ingen mer cider för mig på ett tag. tror jag... jag vet inte... kanske bara hade en dålig alkoholdag? Aja... Nu till maten, spriten, sexet o våldet! Games of throne!
Earth hour-mys
lånad bild från google... därför den är så suddig... ^^
~off~

Kommentera här: