Frågor o svar..

Har lite tråkigt nu här....
 
Jag var inne på en bloggsida o där hade personen skrivit en lista... Så den ville jag låna o svara på :)
 
Födelsedag?
20 februari
 
Stjärntecken?
Fisk

Yrke?
Fritidspedagog och bildlärare

Hårfärg?
Blond. O kör på naturligt nu.

Ögonfärg?
Blå.
 
Piercing?
Tre örhängen i vänster öra, två i höger o så en i naveln...

Tatueringar?
inga, men funderar..

Höger/vänsterhänt?
Högerhänt

Bästavän?
Rebecca, Kasia, Madde

Favoritfilm?
Jag är osäker men jag gillar Sagan om ringen-filmerna o Hobbit-filmerna...
 

Favoritserie?
Family guy

Favoritlåt?
Just nu nästan vilken som med Timmy Trumpet lr Aronchupa.

Favoritfärg?
Lila.

Favoritrestaurang?
Den här hemma som sambon sköter... ;P
 
Favoritaffär?
Gina Tricot, VeroModa, Ikea

Favoritbok?
Läser inte så mkt, men gillar böcker som Dean Koontz skrivit

Favorit tidning?
haha, skvaller är kul, så NU o BILD. ;D

Favorit skor?
En gympadojja
 
Favorit plats?
Köpmannebro <3
 
Vart befinner du dig om 10 år?
Jag har absolut ingen aning... Kan inte tänka så långt just nu, hehe. Tar det som det kommer lixom.

Stationär eller bärbar dator?
Bärbar

Känsla just nu?
matt
 
Idol?
Suttit snart i fem min o kommer inte på ngn just nu... :/  Men jag ser ju upp till mina föräldrar o sånt men... ja,jag vet inte...
 
Vad tänker u på just nu?
att jag borde gå ner i vikt, men jag är så lat så jag vet inte hur jag ska ta mig till... :/
 
Vad kollar du på?
The Simpsons

Vad har du på dig?
Pyjamasbyxor, tofflor, linne, en luvtröja o så underkläder såklart. why? ;)

Vart vill du bo när du blir stor?
På landet men nära till saker o ting..

Hund eller Katt?
Jag vill ha båda. Har en katt nu, min underbara söta älskade Zelda.
 
Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola!

Vad köpte du senast?
Handlade lite nödvändigheter på Ica igår. Mjölk, våffelpulver, frukt o lök. o ngt mer men minns inte

Språk?
Svenska o engelska. Men när jag ska prata engelska med folk så stammar jag o tappar bort mig helt. men jag KAN engelska!
 
Lite svar o lite bilder... "Lord of the rings"bilden lånade jag från google... :P Men de andra bilderna är mina ^^
 
~tjo~

Kommentera här: