Historia + Foo Fighters!

Vi har vart med o skapat historia med detta band!
 
Jag är ju inte i skåne nu, så det är inte riktigt min vardag just nu. Är ju hemma med familjen o min lilla söta pisse.
Är hemma för att jag har vart på student samt vart på konsert! Fick en julklapp av min syster o hennes man o det var en biljett till Foo Fighters konsert den 12/6. Det var igår. O vilken show!! Ni har ju hört talas om den om ni inte var där, men jeez, jag var där o såg när det hände. En bit in i andra låten så trillar Dave Grohl av scenen o bryter benet!! Haha, Stackare... Alla trodde ju att konserten skulle blåsas av då, men Dave kom tillbaka till sitt band o vilket drag det var! Fast han bara satt ner hela showen, men han hade roligt sa han o vi publiken hade asskoj! Jag iaf. Är supernöjd. Hoppas han läker snabbt. Han sa att han aldrig kommer glömma denna spelningen. haha. Tro faen det. :P Inte alla artiser som gör en spelning o trillar av scenen o bryter ngt. =) Men oj vilken kväll. Så himla bra band. Förbandet var Ghost, oxå jättebra. Allt var super! :D
Här kommer lite bilder. Lite likadana bilder, men men.... :) Skulle vilja visa alla 90 bilder, men det blir trist. :P
I början då förbandet Ghost spelade. Folk stapplade in överallt.
Lite fräck klädsel på dessa grabbarna ;P
Foo Fighters!!
O här ligger Dave Grohl på en bår med brutet ben.. Han trillade av scenen en bit in i andra låten. Stackare
Bandet spelar på ändå, utan Dave
Trummisen var ju en räddare i nöden! Superduktig! Sjöng o trummade.
Sedan kom Dave in med lindat ben o en läkare som fick hålla i foten så den inte rörde sig.
Sedan fick Dave iväg för att få benet gipsat. O bandet spelde på :P
Efter en liten stund hoppar Dave in på kryckor o publiken bara vrålade! Det var så mäktigt!
Så fortsatte kvällen med hyllningar hit o dit, om att han älskade sitt band, han älskade läkaren som höll hans fot, han älskade läkarna som tog hand om honom, han älskade publiken o allt annat! Han var ju fullproppad med morfiner o gottis :P
Här spelade Foo Fighters en lugn låt, o det var så fint när många tände sina lampor på telefonerna. :P
Mäktigt... Mkt mäktigt :) Jag är supernöjd över kvällen ^^
Tack Foo Fighters för denna gång, vi ses ;) JAG vill då gå på deras konsert igen när dem kommer till Göteborg!
 
~Glad~

Kommentera här: