Blandat på tre dagar

Boring blog... :P
 
Dagens inlägg kommer nog vara lite mindre kul.... inte för att de andra har vart speciellt skojsiga men ändå. :P
Igår skrev jag inget för att jag var helt enkelt upptagen, så pallade inte. Men jag jobbade som vanligt igår, gick hem lite tidigare då alla barn hade gått hem. Jag stänger ju skolan på måndagar. Men när jag kom hem åt vi lite middag o sedan dansade jag Zumba. Har bestämt att jag ska dansa hela denna veckan! Kanske inte på fre, beroende på om man bli bjuden på AW lr nått.... Annars är det dans den dagen oxå!  Men jag måste se om jag kan fixa några skor till dansen... igen, de första jag köpte var inte bra, så ja. tillbaka till ruta ett. Jag sliter så på fotsulorna o stortån så jag får blåsor o det blir ömt, så det känns ju mindre bra, men dansen kör jag på ändå! Men kanske en sväng till Väla till helgen? ;) 
Idag har vi vart på stranden med våra 12st elever! De fick bada o leka i sanden medan vi satt o pratade om allt mellan sand o himel ;P  Mycket trevligt med sol o värme vill jag säga! Dock blev mina smalben så chockade att de skrapade ihop till en bränna på smalbenen.... känns lite... svider...   Men just nu sitter jag vid köksbordet o chillar lite... Har precis duschat efter ett pass zumba =) så nu ska jag bara ta kvällen....
Här kommer det en hel hög med lite roliga bilder lite fina o lite tråkiga :P
En typisk sommarkvällsmat
Lördagens lunch! Gaaaaaah
Innan jag gick till jobbet igår så satt jag o sydde igen ett hål i ett par linnebyxor jag har. :P Tur man har sin lilla sylåda :D
på måndagen var jag i "rörelserummet" med tre elever
Sedan hem o träna zumba!
Dagens jobbild ;)
Tufft jobb man har ibland ;)
O så var det dags för zumba igen :D
Kanske inte syns, men jag känner det... Det svider... ska smörja benen i morgon oxå. ska till stranden igen i morgon nämlisch...
 
~seg~

Kommentera här: