Ångest-glädje?

Värme...
 
Ska absolut inte klaga på att värmen är här, klagar absolut inte. Helt sweet att den äntligen är här! Men att träna Zumba i denna värme igår var ingen hit kan jag säga... Hade jag haft ett bra kylsystem lr nått i lägenheten så hade det gått, men vi har inte det tyvärr... Så det var en svår träning igår.. Var helt slut o svetten bara rann på mig... nice i know, men så var det... Så sa det igår att istället för att träna zymba ikväll så tar vi en cykeltur. Pallar inte träning i denna värme. hehe.
Men annars igår var vi nere på stranen med våra elever o hade det supermysigt!! Havet är underbart skönt att iaf vada i, har inte badat än men skönt att bara stå i vatten. ^^ Ska ner till stranden idag igen men idag ska jag nog smörja mig lite bättre... iaf på ryggen, ser ut som att jag har linnet på mig fortfarande... mjehehe. O så ska jag se om jag är modig o tar mina shorts idag... Har lite ångest för hur jag ser ut, men egentligen... vem ska döma mig för hur jag ser ut? Visst, jag vill ha smalare kropp o finare men just nu har jag inte det... Så skäms lite faktiskt för hur jag ser ut... men jag ska se om jag kan komma över den tröskeln idag o kanske gå med shorts på stranden.... Känns som en bra dag... hoppas det blir det :P
Bilder från igår up-coming!
Underbart!
Träningen igår.. 1h4min =)
sämre teknik denna gången .... :/
Men eftersom jag dansade längre brände jag desto mer. ^^
Men det var inget skoj faktiskt igår... Det var för varmt. tappade kontrollen ett par gånger. Kroppen lydde mig inte direkt... O så har jag överansträngt ena vaden tror jag. Den var lite sur igår när jag gick o så, men efter passet igår så blev den jättearg på mig, så kanske ska ha en vilodag lr nått....:/ stackars vad... heh...
Ja... Här ser man att jag typ har linnet på mig fortfarande.... :P
Syns ju vart jag vart duktig med solfaktorn... Inte ryggen iaf...
 
Nu ska jag se om jag kan göra ngt vettigt... Tänkte diska men killen sa att han skulle ta det senare.... Så jag får kanske göra mig klar kanske? kanske kanske kanske... Börjar inte förrän 10.30 så har ju en stund på mig... Ska se lite på mitt morgonfavvoprogram :D Little Couple <3  Handlar om ett par som visar hur de lever sitt liv. De är gifta, bygger hem, skaffar familj, o allt sånt... O så är båda dvärgar =) Hon är typ 90cm o han var 122cm tror jag. :P lr nått...  Mysigt program =)
 
~hejhejhej~

Kommentera här: