Great timing...

*snorar*
 
Nej... Inte bra, inte bra alls... Kände det redan i förrgår. Näsan blev mer o mer täppt. Men jag tänkte att det blir nog förhoppningsvis inte mer än det. Igår kväll låg jag däckad i soffan redan halv åtta. Helt utslagen. Frös, ont i halsen, täppt i näsan, ont i huvudet o tryck i magen... Hurra för denna förkylning. I morse när jag vaknade, ja då gjorde det än mer ont i halsen. Perfekt tänkte jag. Kunde inte passa in bättre än idag, då det är en lång torsdags idag, jobba länge in på kvällen... suck.... Ska stänga för en kollega o sedan är det föräldramöte efter det. Så då ska vi visa upp oss, vilka som jobbar här o prata lite om skolan o fritids... GAaaaah!! Jag kommer dö.... Så när (om) jag kommer hem ikväll så kommer jag stupa direkt. Kommer nog inte komma hem förrän kanske vid åtta halv nio, jag vet inte. Ser inte direkt fram emot detta iaf.... :/
 
 
 
~längtar till helgen~

Kommentera här: