TGIF

TGIF
 
Idag är det fredag o jag har precis fått i mig lite middag. Gjorde potatisklyftor med motor, paprika o lök i ugn o så stekte en hamburgare. Enkelt o så gott.
Från klockan var halv tre så har jag vart sådär mosigt trött så att det svider i ögonen. Som om man bara ville gå o lägga sig ngnstans o bara myssova. Hade lätt kunnat göra det med eleverna men nja.. kanske inte så bra. O eleverna vill ju inte sova, dem har ju mer energi än vad jag kan skrapa ihop på tre år. Herregud, vart kommer energin från. heh.. Önskar mig lite sånt jag.
Nu ska jag bara ta helg o glo på det som rör sig på burken. Inget annat. I morgon blir det andra bullar. Då ska jag på dejt med mina tjejer. Vi ska på ett fik o så ska vi gå på bio efter det! Ha en riktig myslördag tillsammans. =) hihi. Ska bli jättekul.  Så nu till vilan så man orkar med lördagen ;)
 
~tjo~

Kommentera här: