Presenter o bio

18k vitguld med Zirkonstenar =)
 
Idag har vi startat dagen fint =) Vaknade upp o åt frukost för att sedan åka o fixa ett kort till mamma samt lite skraplotter. Hon fyller år på måndag o jag är ju inte hos henne så skickar brev istället.  Sedan åkte vi vidare till Väla köpcenter för att fixa min klocka jag fick i present av mamma o pappa. Spände det lite så jag kunde använda det, vilket jag gör nu =) En stor fin silvrig klocka. Jättefin! Sedan när vi skulle åka vidare så stannade vi till på Guldfynd. Killen ville köpa min present. Jag pekade o valde, han betalade. *gillas* ^^  Valde ett jättefint hänge på 18k vitguld med zirkonstenar o så ett matchande silverhalsband till. Jättefint! Tack <3 <3 <3
Nu sitter jag o gör mig i ordning för resten av dagen. Jag ska på "dejt" med mina tjejer. =) Vi ska gå o fika o sedan gå på bio. Fifthy shades of Grey, tror jag det stavas... Se om den är ngt att se. ;)  Men ska bli mysigt o spendera lördagseftermiddagen med dem =) hihi. Så nu till resten av att försöka få mig se ok ut ;P  Ha en fin lördag alla!
mitt fina halsband =)
~grejar vidare~

Kommentera här: