Tränat!

Pust... :)
 
Idag har det vart en bra dag. Många braiga dagar på rad här nu känner jag. =) Energiboost!! O så har solen visat sig massor idag oxå så fått massa D-vitaminer. Så en riktigt feel-good-dag idag.
Dock fick jag lite lätt ångest idag då jag fick gå med en av mina elever, en i f-klassen, en flicka som inte är speciellt superbra på svenska o så liten, snäll o blyg. Underbar unge. Men hon skulle ha en spruta för olika grejer, den man får i sexårsverksamheten. lr vad det nu heter. Vi förklarade så gott vi kunde vad som skulle hända o så satt hon i mitt knä med en kola i munnen. Det får man när man är hos skolsystern. ^^  Men så stack det till i armen o lilla söta stackars flickan började gråta lite, hon försökte hålla det inne men nepp, det gick inte. Ååååååååååh stackars lilla flicka!!! Men det gick bra sedan. Som tur var. =)
Sedan flöt dagen på med sol o lek. När jag kom hem fick jag lite mat... soppa... inte ngn favorit kan jag lova... men sedan på med andra kläder o sedan träna Zumba!! Älskar det spelet! hihi. Dansade i ca 45-50 min o sedan trampade jag lite på crosstrainern. Så nu sitter jag i soffan nyduschad o helt slut i kroppen. Skönt slut. ^^ Så nu är det filmdags med äpple. ^^ myms!
Började dagen med planering...
o detta avslutade jag dagen med.. o så träningen då :P
~trött~

Kommentera här: