Ledig!

Ledig.
 
Såja, då har man ledigt. ledig tors, fre, lörd, sönd o månd. ^^ Långhelg. I morgon drar vi upp till Dalsland så jag har packat lite redan. Ska gå igenom lite mer saker sedan, men ska försöka att inte ha med mig för mkt saker... Men det vet vi alla att det inte går. Tar alltid med mig för många saker. Men ska göra ett försök. Så nu denna kväll ska jag packa lite o kolla o tänka. Sedan samla mig i soffan o ta helg. Vill åka så tidigt jag kan i morgon, men inte innan åtta. Men åtta kanske :P Ska tanka innan oxå, vill inte ha soppatorsk på E6:an... Men jaja, ska ha med mig lite smycken oxå. Vet inte vad jag ska ha på mig på söndag, då det är dop för min lille systerson. :) Men ja, nu till packningen då... ^^
ett av smyckena jag fnular på att använda på söndag.
 
~packar~

Kommentera här: