Snart helg!

Så...
 
Då var måndagen gjord! Skönt. snart helg ;)
Skulle ringa comviqs kundtjänst idag. Kö på 10-15 min! har aldrig vart med om det innan! Innan så svarade ngn direkt jag ringde. Vad har hänt? Men får ringa då jag har mer tid på mig då antar jag.. hade bara tio min på mig idag så... well o well... Men en snabb sammanfattning på dagen då:
Möte med alla fritidspersonal, sedan möte med en rektor ang. en praktikant hos oss, visade henne runt, gav tider o info. Sedan utflykt till simhallen, sedan hade jag stängning... Blev till klockan sex. Sedan direkt till ica för att handla småsaker o nu sitter jag här med middagen i magen o trött som en gnu. Så ja, jag har oxå skrivit ett långt mail till min syster oxå så nu efter mkt dans på tagentbordet ska jag luta mig tillbaka i soffan med en liten skål av resterna av min blåbärspaj o sedan är det nog sova som gäller... nästan... men ja.. det var det :P
min lunch idag... rester från igår :P
badet...
tar ju inte bilder på barnen så fick bli såhär... :P
seedan ica-pose!
kollar om ngn ser mig...
ful-posa igen!
~iblandfårmanbjudapåsigsjälv~

Kommentera här: