Ska bli kul

Ngt man borde gjort...
 
Idag börjar jag klockan 12. Så har massa tid nu på morgonen till... ngt... Vet inte vad jag ska hitta på...
Till helgen, då ska jag vara hemma hos mor o far. Har tagit ledigt på fredag så åker redan då. Inte länge sedan jag var hemma, men vill hem igen. ^^
Sedan ska jag hem för att min kära pappa ska hjälpa mig med att byta skor till min lilla bil. Hon ska få sina vinterdäck på sig nu. Det är ju dags att byta till det nu ju. Ska bli lite spännande att se hur man gör. Jag har ju aldrig vart med om att byta däck innan... Inte ens på en cykel! (?) Ja, det känns lite som att det är ngt man borde vart med om kanske.. Men inte jag, jag har aldrig vart med om att byta cykeldäck lr cykelslang... weird... Men jag kör på stort direkt, jag byter bildäck innan jag sett hur man byter cykeldäck. hehe. Men som sagt, ska bli kul o se hur man gör. =)
Har fälgar på mina vinterdäck oxå :) De e bra de
 
Idag är det pysseldag på fritids. Jag ska ha lite ansiktsmålning tänkte jag, för de elever som vill ha lite kladd på fejset ^^ Det är roligt o måla på hud, hihi. Det har man ju tyckt sedan man målade med tusch o bläckpenna på sig sin arm när man var liten ;P O nu får jag måla på andra, på jobbet! :D Kul.
Idag stänger jag inte. Stäger månd, tis o tors sedan ledig. Slutar fem o då får jag se om vi kanske drar till väla lr inte... Vi behöver en ny damsugare. Slangen har gått sönder... bah... Men får se om killen vill dit... Vi kan vänta, är ingen panik med det... Men nu ska jag se om jag kanske kan hitta lite frukost. Men ha de najs idag alla!
 
~tjopp~

Kommentera här: