Kvällspromenad o dagens planer

Godmorgon alla 
 
Än så länge har man inte hunnit med så mkt, men man har hunnit med lite "vuxengrejer". Vaknade klockan sju, drog mig till halv åtta sedan gick jag ner till mor o far. Där tog jag en mugg kaffe o småpratade lite med dem för att sedan sätta mig vid datorn o göra mina "vuxengrejer"... Betala räkningar.... bläh....   Men hade bilräkningen o från ST1, måste ju betala det... Men nu när det är gjort så ska jag göra mig lite i ordning, käka lite frukost för att sedan dra upp killen göra i ordning honom för att sedan kanske ta en sväng till Ed o en affär där som heter Karlssons... Det är typ planen för dagen, i eftermiddag/kväll ska vi åka till en kompis o hennes lilla nya familj o säga hej. Hon har precis blivit mamma så ska hälsa på där en stund :) Ska bli trevligt.
Men igår var vi o gick en liten sväng efter regnet hade öst ner. Men det var jättefint o skönt väder efter. Friskt! O på vägen såg vi lite gulliga saker, skumma saker, långa saker,  fina saker o lite annat smått o gott, :)
en liten bild över Nären,
hittade långa växter... jag är 170cm, o denna växt var längre än mig... o_O

Hittade den sötaste krabaten =)
någon har lagt ut små tecken på marken... skumt... för vem!?
!?
 
~tjohej~
 

Kommentera här: