I Paradiset

Ännu en dag i paradiset <3
 
I vår sommarstuga vid Vänern känner jag mig verkligen hemma. Känner ett lugn. Älskar att vara där.
Så idag har jag spenderat en dag där med att bada, mata ankor, äta god mat med mamma, pappa o killen, småplocka lite, solat o bara njutit. Efter en dag där åkte vi hem för att packa av oss för att sedan ta en tur till Trollhättan o handla en herrans massa mat! Ska ha kalas på fredag så det behövdes... Jag passade även på att kolla vad affärerna hade att erbjuda mig. Åkte hem med en hel bagage full med mat o så en påse med ett linne, en tröja o ett linne till... hehe. :) O så köpte jag en Frapino Mocca, Guuu´h så god den är!! :)
I morgon är det halvklara planer, så skriver om det i morgon istället... ;) Den som spar han har ;)
Dagens paradisbilder kommer här :)
moi =)
jag o knatte fnatte o tjatte :)
hitta larven...
ser så skönt ut att bara sitta där
*tankar*
en kolfjäril =)
~somnar gott~

Kommentera här: