Lång förmiddag igen

Nu är det ju så igen :)
 
Ja, nu är det ju en lång förmiddag igen. Steg upp relativt tidigt för att killen skulle iväg, o varför ska då jag ligga kvar o dra mig? Så jag stegade upp, tog på min myskläderna (Dem har nästan blivit min pyjamas - Killens stora svarta slappiga tröja o ett par "pösbyxor" - urskönt, typ badar i kläderna) hehe.
Men har suttit här o gjort mig lite till människa i facet. Ser så blek ut utan sminket tyvärr. Hade jag haft mörkare fransar så hade jag nog inte brytt mig om sminket, men jag har rätt ljusa, så det behövs lite färg på dem :) Men som i vanlig ordning så kan jag inte riktigt vara allvarlig på foton... Eller så är jag för allvarlig. Finns inget mellanting där... Så en liten fotosession på fyra bilder där jag är typ allvarlig o sedan trams... hurra hurra... (blev en fotosession i väntan på att mina ägg ska koka klart... tänkte göra rostat bröd med ägg o kaviar idag igen, eftersom det är slut på gröten. Måste handla idag.. lr i helgen iaf).
Verkar som att ajfönen har en VGA-kamera... Ingen bra skärpa på dessa bilder inte.. hehe. :)
~ägg klara!~

Kommentera här: