Friday and what next?

Helg!
 
Så ja, då var denna veckan gjord. Idag var det bild med mina treor o allt gick faktiskt mkt bra. :) Hann klart allt som skulle göras klart idag så nästa gång ger vi oss på att göra figurer med aluminiumfolie.. hehe. Ska bli kul o se hur det går. Men mina elever ville inte sluta för dagen idag heller.. Tydligen så gillar dem mina lektioner. Känns urkul o bra för mig :) Gör mig lite småglad o nöjd faktiskt. Men nu är färgcirklen klar iaf. :)
En bild på vad vi har gjort... Kyrkfönster.. Dock i elevens val, men ändå :)
 
När jag kom hem tog jag disken o sedan gjorde en pannkakssmet o stekte den. Efter det mumsade jag mina pannkakor o nu sitter jag o kollar lite på femman, Greys anatomi är det där nu.. (stavning?) Mer idag vettefaen, ett glas vitt kanske o se ngn kass film? Men ta det lugnt iaf. I morgon har jag beställt hyggligt väder så man kan rasta kameran lite. Är ju väldigt fint ute nu när det är en massa snö o grejer, så varför inte ta en sväng o fota lite. Men nu är det bara chill. Kanske ett fotbad??
chill i soffan... :)
~fredagschillidill~

Kommentera här: