Aprilsommar (?)

Bra dag!
 
Ännu en fantastisk dag har vi fått smaka på. Sol o värme. Dock säger ju vädret på tvn att det ska bli kallt o bla bla bla, men varken tisdag lr onsdag har vart kallt, som de sa att det skulle vara. Men jag klagar då absolut inte! Jag tycker det är himla skönt.
På jobbet idag hade vi cykelutflykt med tvåorna. Jag o kollegan drog iväg med ett gäng på sju elever till Lerbergsskogen o gottade oss där. Barnen sprang runt på spåret samt i skogen o lekte medan jag o kollegan satt o myste i solen o pratade strunt. Hur skönt som helst :)  Har känts som sommar idag oxå, o det är bara april, men jag hoppas att det håller i sig. Att vi får en lika fin sommar iår som förra året.
Har roligt åt mig själv här. Är inte van att ha hjälm på mig så tycker jag ser rätt dum ut. haha :P
Men hjälmen matchar jackan bra iaf ;)
lerbergsskogen o spåret man joggar/promenerar på :)
April... rekord, Annelie sitter i linne! I APRIL!!
Bleka/vita ben... ^^
 
~off~

Kommentera här: