överkörd

Pust...
 
Ja, asså jag har ju legat hela helgen i denna förkylning o idag skulle jag jobba. Det går braaa, tänkte jag o gick. Skulle ju bara ha en föreläsning om specialbegåvade barn o sedan egen planering resten av dagen. Så ingen direkt större ansträngning.
Ha...
Att bara gå till jobbet (som tar ca sju min normal gångtakt) var som ett maraton. Jag var helt slut när jag kom fram o som tur var så började föreläsningen kvart över, så jag hann att ta igen mig lite o soffan i lärarrummet. Sedan masade jag mig ut till salen, satte mig o lyssnade. Intressant faktiskt. Men efteråt vart det planering för hela slanten. Fritidsmöte först o sedan tog jag o kollegan tag i bilden. Hann långt faktiskt, så det var bra. Sedan tog jag o en annan kollega o planerade morgondagens elevens val. Gick oxå bra. Men sedan vart jag helt slut. Klockan var halv fyra så då frågade jag om jag kunde gå hem. Är så trött. Så måste vila inför kvällen. Ska ha kurs ikväll. Båtförarebeviskursen. Så nu ska jag bara ligga i soffan o se om kroppen vill vara med sedan. Den måste det, men samla lite energi först.. Lite nyponsoppa så blir det säkert bra. ;)
Översta delen av bilden är en bild av vårt tag i salen... heh. :) Alltid fint väder inomhus ;)
Understa bilden är alla mysiga stolar man fick sitta på..... not. ;)
 
~överkörd~

Kommentera här: