Fooood

Det är helg...
 
O jag är sjuk... Så då får jag lätt tråkigt (inte för att det är helg, men för att jag är sjuk...)
Så jag halkar in här ofta då märker jag...
Men jag vill bara visa vad vi åt till middag idag. Himla gott. :)
Korvstroganoff med sallad. Jättegott. O så hade killen höftat till kryddorna massa bra så allt var bara super. Jag ska egentligen laga maten på helgerna men han sa att jag skulle låta bli disken o matlagningen denna helg eftersom jag är sjuk. Han vill inte ha mina baciller på den rena disken o i maten... höhöhö.. Kanske ska vara sjuk varje helg, så slipper jag diska iaf ;)  näääh! Hellre diska än att vara sjuk!
 
Den översta bilden är på min killes tallrik o den understa är min. Tog först en bild på min mat, men det var så lite på tallriken, så tyckte det såg så tråkigt ut. Så försökte hitta olika vinklar. Men så lägger han fram sin tallrik på bordet o Pang! Där satt den bilden i kameran ;P Roligare o fota mkt mat än lite :)
 
~mat~

Kommentera här: