Godis är gott.

Lite seg sådär
 
Temat för dagen var nog mat. Fast jag försov mig en timma o fick rusa upp, koka kaffe, fixa mig, klä mig o sedan iväg. Hann inte med frullen hemma ens. :/ Så fick ta en macka på skolan. Men sedan bar det iväg med sjutton barn till badet. Alla plaskade o hade skoj. När vi var klara fick dem frukt medan vi skulle gå tillbaka för att äta middag... =) Efter middagen var det lite lek o jag o kollegan smet iväg o mumsade tårta medan de andra jobbade..... ;)  Fast vi skickade dem oxå när vi kom tillbaka såklart.... Sedan var det dags för mellis... fika dvs. ;) Men efter mellisen tog det ett tag innan mat igen. Jag satt o skruvade ihop en leksaksspis från Ikea... jeeez mina fingrar. men hann dock inte klart... några smådörrar, lr luckor kanske det heter, är kvar. Sparade dem till i morgon.  Men när jag kom hem stack vi ut o handlade.... mat.... o när jag kom hem stekte jag mat... pannkaka, lr pannkakOR! Dubbel sats smet så vi kunde ha till mat ikväll, till utflykten i morgon på jobbet o så killen kan smaska på under dagen i morgon... Så jag fick stå vid spisen en BRAAAAA stund... *pust*  
 
Nu ska jag ner i soffan med en godispåse jag inte skulle köpa men gjorde det ändå ;) Godis är gott...
 
~vinkar~

Kommentera här: