Bowling!

Höstlov nu ju.
 
Så vi hade en liten överraskning till våra få barn som kom till fritids idag =)
Alla trodde att vi skulle ut i ngn skog o leka o ha oss i regnet o blåsten. Det var ju tanken, men inte att det skulle vara tråkväder. Så vi bestämde igår att vi går o Bowlar med barnen =) Men det fick dem reda på då vi var utanför Bowlinghallen! haha. Barnen sken upp som små ljus!
Jag var kameraansvarig o hade med mig min kamera hemifrån. Gillar inte riktigt skolans, den tar inte så bra bilder samt att den tar inte alls många gånger. heh... Säger inte att min kamera är bäst, den tog några suddiga bilder oxå, men den är bättre än skolans ;)
Så hela kvällen har jag suttit o kollat igenom o tagit bort suddiga o dåliga bilder samt laddat ner bilderna från mobilen från badet igår. Tänkte att vi kanske kan gå igenom lite bilder i morgon med de andra, så vi kan skriva ut några... :)
Bowlingen!
 
Är väldigt seg nu. Sitter här i soffan med ett tryck i magen o fryser men är varm... (?)
Men har inte ätit speciellt bra mat idag, så kan vara det som spökar... Har märkt det att jag mår kasst om jag inte äter bra under dagen... (duuuh!) Men jag var inte sådan innan! Jag kunde skita i frullen, äta vad jag ville till middag o ändå må relativt bra. Men inte nu. Nu måste jag äta bra frulle, ngn bra middag o sedan resten är ok.. :) Så två pannkakor till middag o pytt i panna när jag kom hem.. Nah, inte det bästa... Frullen var iofs rätt bra. Lingongrova med skinka o ost med lite inlaggd gurka. Men det räckte inte, så nu ska jag vila i soffan så jag orkar gå o lägga mig sedan ;)
 
~tjo~
1 www.ladore.se:

skriven

LaDore by Gia-Angelina är först i Sverige med att erbjuda handdesinfektion med parfym, anpassat även för känsliga händer!
Produkten är ett svenskt märke samt svenskt tillverkat!
Ta hand om dina händer, skydda dig mot smuts och bakterier med stil!

Den enkla vägen till rena och fräscha händer!

Skäm bort dig själv, ge bort till någon du tycker om, kanske en lite annorlunda julklapp?! ♥

www.ladore.se

2 alma & tekla:

skriven

cool blogg :)
kul med bowling

Svar: Tack :) nja, jag gillar mer Bowling i Wii ;) Men borde nog testa ngn gång på riktigt igen. :) Länge sedan nu. Denna gång var det bara barnen som bowlade ;)
Eilenna

3 Hanna Selenbrink:

skriven

Åhh vad kul med bowling!:)

Svar: Det var himla kul :P
Eilenna

Kommentera här: