Borsta tänderna som en man

Hej hej...
 
Känns lite som att jag vaknade lite på fel sida idag. Men får hoppas på att det släpper om en liten stund. Vet faktiskt inte varför jag känner så här. Men men, jag är en människa, så jag pendlar i humör., soooooom alla andra ;) (hoppas jag...)  
 
Men hur som... Tänkte jag skulle simmat idag, men det blev inget med det... trött... attans... Men ska nog snart ta tag i det... igeeen... *suck*  Att det ska vara så svårt? Det är ju bara att kliva ur sängen, packa, dricka kaffe o sedan dra. Simma 1km o bubblet sedan (Det om ngt borde ju locka en satan, bubblet alltså) Men nej nej. lr jo, nu lockar det mer än attans, men nu är det försent tyvärr.  Så jag får nog fortsätta min morgon här hemma o greja o ha mig. Dricka mitt kaffe, göra min gröt, fixa i ordning mig o sedan gå till jobbet. DET är ngt jag tycker om iaf. :) Mitt jobb ^^    Så nu ska jag greja.
Såg en rolig bild igår på nätet o fick mig en funderare.... Jag kanske är en man.... (!!) haha, Jag borstar mina tänder typ likadant iaf. ;D sölar som en... ah, jag vet inte vad. hahaha.
Hahahahahahahaa!!
 
Hade jag vart en man så hade detta absolut vart jag! Hahahahaa,
Kan inte sluta garva när jag ser denna bild, så kanske ska glo på den en stund så mitt humör vänder, ;D
 
~fnissar~

Kommentera här: